U winkelt veilig bij ons

Veelgestelde vragen


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Veelgestelde vragen' met het onderstaande menu:

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt u bij Bestelling en Levering

Hoe kan ik één (of meerdere) product(en) retourneren?

Op de pagina Retourneren vindt u alle informatie om een product te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Wijnkoperij Luuc van Boort reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Even geduld a.u.b.