U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Navigeer eenvoudig door de pagina 'Klantenservice' met het onderstaande menu:

Bestelling en levering


1. Hoe kunt u eenvoudig een bestelling plaatsen?

U selecteert het artikel dat u wilt kopen en klikt op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Dat kan. Het artikel blijft in het winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de knop "Afrekenen".

2. Hoe kunt u uw bestelling(en) controleren?

U kunt vervolgens uw naam en bezorggegevens invullen. Als u wenst kunt u hier ook een afwijkend bezorg adres opgeven of aangeven dat u de bestelling komt afhalen in de winkel. Controleer uw bestelling en adresgegevens.

3. Betalen en afronden

Kies daarna hoe u wilt betalen. U kunt betalen met iDEAL. Klik nadat u akkoord bent gegaan met onze algemene voorwaarden op "Bestellen met betaalverplichting" en uw bestelling is geplaatst.

U betaald direct in de veilige omgeving van uw bank.

Verzendkosten

Heeft u een (web)order onder de 75 euro, dan berekenen wij hiervoor 10 euro bezorgkosten (buiten de Bommelerwaard). Is uw order meer dan 75 euro dan berekenen wij geen bezorgkosten. 

Verzendkosten buitenland

De verzendkosten naar het buitenland verschillen per land. Neem contact met ons op over deze kosten.

Levertijden

Wijnkoperij Luuc van Boort probeert uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Bestelling zelf afhalen

Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in de winkel. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat nemen wij telefonisch of via de mail contact met u op.

Even geduld a.u.b.